Geef je huid de aandacht die het verdient.

Hoe kan ik een afspraak annuleren of verzetten?

Een afmelding dient tijdig doorgegeven te worden. Bij verhindering dient er uiterlijk 24uur van te voren een afmelding via e-mail, whatsappbericht óf voicemail achter gelaten te zijn. Gebeurd dit niet dan zijn we helaas genoodzaakt om de helft van de behandelingskosten in rekening te brengen. Bij géén afmelding brengen wij 100% van de behandelingskosten in rekening. (Afmelding via Facebook Messenger of Instagram zijn niet geldig!)

Wat gebeurt er als ik te laat ben?

Ben je te laat? Dat kan wel eens gebeuren. Jouw tijd is voor je gereserveerd en de geboekte tijd zullen we ook aan jouw besteden. Helaas kan alleen onze planning daardoor niet uitlopen, en willen wij bij ‘Bloom’ de volgende klant niet laten wachten en ook hun planning en tijd respecteren. Helaas zullen we de behandeling moeten inkorten en wordt wel het volledige bedrag van jouw geboekte behandeling in rekening gebracht.

Hoeveel minuten van te voren dien ik aanwezig te zijn voor mijn afspraak?

Om de optimale beleving en rust van mijn klant te kunnen waarborgen zou ik het op prettig vinden om niet vroeger dan 15 minuten voor jouw afspraak aanwezig te zijn. Op het moment dat ik een ontspanningsbehandeling geef ben ik op dat moment nog met een massage bezig.

Hoe kan ik betalen?

Je hebt in de kliniek de mogelijkheid om contant te betalen of te pinnen.

s
stralende huid gegarandeerd huidverzorging op maat if you want to improve, get treated by Bloom stralende huid gegarandeerd huidverzorging op maat if you want to improve, get treated by Bloom huidverzorging op maat if you want to improve, get treated by Bloom
stralende huid gegarandeerd huidverzorging op maat if you want to improve, get treated by Bloom stralende huid gegarandeerd huidverzorging op maat if you want to improve, get treated by Bloom huidverzorging op maat if you want to improve, get treated by Bloom